There she blows - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu There she blows - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

There she blows

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

28 Juni 2006 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Vanochtend CHC achter me gelaten. Gister de hele dag door de stad gesjouwd om een potje cultureel te doen. Heb alle "oude" gebouwen bekeken. Kan tot nu toe wel zeggen dat CHc de meest leuke, gezelligste en groenste stad is van NZ die ik tot nu toe heb gezien.

Vanochtend om 7.45 kwam de groene kiwi bus me ophalen bij mn hostel en zijn we richting Kaikoura gereden. In de bus had ik me ingeschreven voor walvissen tour. Om 13.15 zat ik op de boot, met reistabelletten achter de kiezen (was zeer verstandig). toen de oceaan op, op zoek naar walvissen. Na ruim een half uur hadden we er een in zicht. Mijn god wat zijn die dingen groot. Iedereen stond te aah'en en the oehhh'en op het voordek. Zo stoer als ze water opspuiten, mochten alleen niet roepen there she blows, aangezien het alleen maar mannelijke walvissen zijn die hier leven, ivm veels te koud water. Ik geef die vrouwen groot gelijk.

Vanavond in een hostel in Kaikoura overnachten om morgenochtend weer met de groene kiwi bus richting nelsn te rijden(haal de kaart er maar bij om te zien welke route in rij). Daar om 1.00u 's middags op een wijproeftour, kan weer lachen worden. Heb verder geen idee wat we daar gaan doen, maar daar komen we snel genoeg achter.

Keep in touch!!!

  • 29 Juni 2006 - 21:50

    Willemien:

    Super Tjits, wat een tocht maak je daar!!En Walvissen super!!Heb net nog de vervolg route van je bekeken op internet, Buller Gorge, Westport, zeehonden enz. je gaat weer echt genieten, hopelijk met mooi weer. Dikke kus, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Tjitske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 73363

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 17 Juli 2015

Road trip USA 2015

17 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Indonesie 2013

01 September 2010 - 26 April 2011

Wereldreis 2010-2011

01 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Olympics Vancouver 2010

23 Januari 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: