klein reisje naar China - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu klein reisje naar China - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

klein reisje naar China

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

25 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Op het laatste moment is het dan toch nog allemaal goed gekomen en mag ik mijn afstudeeropdracht gaan invoeren in China!! A.s vrijdag (heeeeel vroeg) vertrek ik naar Peking om daar een nachtje te slapen en cultureel te doen in de stad. Zondag vlieg ik door naar Wenzhou, Shoe capital van China met maar 8 miljoen inwoners, dus waar praten we over.

In Wenzhou zal ik voor 4 dagen onze schoenenfabriek gaan begeleiden en zorgen dat de juiste schoenen in de juiste doosjes worden gedaan...blijkt toch lastiger dan het is. Ondanks dat het maar een kort verblijf zal zijn, dacht ik dat het wel de moeite waard was om waarbenjij.nu weer de lucht in te helepen om jullie op de hoogte te houden van mijn trip.

Ik spreek jullie zaterdag vanuit Peking!!!

Kus Tjits

• 26 Juni 2007 - 08:33

Elies:

Hey schatje,

Echt onwijs gaaf dat je naar China gaat!! Ik ga echt alles van je bijhouden!!

Mis je wel hoor schnugi!!!
    Dikke zoen en groetjes aan iedereen!!!

Lies

• 26 Juni 2007 - 13:56

Kris:

graag wel Nederlands schrijven op het kaartje dat je me gaat sturen he ;) Veel succes en we spreken elkaar snel weer!

Kris

• 26 Juni 2007 - 16:19

Cobi:

Yo Pips, geweldig ik ga je weer volgen
    dikke kus

• 28 Juni 2007 - 12:00

Pieter:

toe maar weer....veel plezier!

x, Pieter

• 30 Juni 2007 - 07:31

Willemien:

Hi Tjits, nadat we je gistermiddag op het vliegtuig hebben gezet, hebben we nog niets van je gehoord, lukt het niet met smsen? we zijn zo benieuwd hoe je het in Bejing hebt, schrijf hier maar gauw op hoe het is. Dikke knuf, mama