Update nr veels te veel - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Update nr veels te veel - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Update nr veels te veel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

14 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Goeie genade, heb denk ik de meest rottige 1.5 week tot nu toe gehad. Begin van vorige week(na het auckland weekend) ging allemaal vrij goed. Nog een beetje brak, maar ja dat hou je niet tegen. Alles verliep soepeltjes totdat de donderdag aanbrak. Nou zou ik eigenlijk vrij zijn donderdag, omdat ik van vrijdag t/m maandag zou moeten werken, maar dat werd een dag opgeschoven, dus vandaar dat ik donderdag braaf weer achter mn bureau op kantoor zat. Had eigenlijk geen zak te doen, want ik had alles af. Moest op een collega wachten, zij ging met mij iets nieuws opstarten alleen dr computer was gecrasht. Niks aan het handje, maar ondertussen had mn baas maar iets nieuws bedacht. Moest het meest saaie, tijdrovenste(is dat een woord??) doen wat er bestaat. Geweldig, had liever die andere opdracht gehad, maar ja he niet zeuren. Dat was het voorteken van de ellende geloof ik, want om 2.30pm hoorden we op de radio dat de laatste 10 concerten van U2 worden uitgesteld, vanwege een ernstig ziek familielid. Jaja, anderhalve week voor het concert. Dus geen U2 18 maart, het is te hopen dat ze komen wanneer ik hier nog ben.
Einde van de dag zou ik mn auto weer ophalen, maar nee er was een piep kleine miscommunicatie, waardoor mijn auto 400 km verderop op een andere locatie stond! Ze zijn hier niet al te best in onderlinge communicatie kan ik je vertellen. Enige pluspunt was dat ik vrijdag vrij was.

Ben op mn vrije dag maar eens de Mount opgeklommen en het is inderdaad een geweldig uitzicht, zeker op een heldere dag, zoals ik had, maar mijn god wat een klim naar boven. Trok het aardig, maar al die Amerikaanse en Japanse toeristen liepen onder aan de berg al te kreunen dat ze niet meer konden. Top mensen, want jullie zijn er nog laaaaang niet. Maar kon er eigenlijk niet genoeg van krijgen, dus heb ik ook maar meteen de route om de berg heen gedaan (eigenlijk was het meer om van het gezeur van mijn baas af te zijn). Tegen lunch tijd kwam ik uitgeput thuis, helemaal middag niks gedaan, ook lekker. ’s Avonds heeft mn favo rugby team weer gewonnen, hopelijk kan ik ze binnekort in levende lijven bewonderen- wordt vervolgd.

Zaterdag begon het feest. Om half 5 (’s morgens ja) ging de wekker, want ik moest om 6.00 sharp op het werk zijn. Mijn god, wist het eigenlijk als, maar nu weet ik het zeker, ik ben GEEN ochtendmens. Het duurde tot na de ochtendkoffie (tegen 11.00u) voordat ik wakker was. Het zijn echt veels te lange dagen dat 12 uur werken. Eigenlijk is het geen werken, moet alleen maar meelopen en kijken en heel veel vragen stellen. Drink ongeveer een liter (OPLOS)koffie op een dag (mis de hollande FILTER koffie wel erg) en dan trek ik het aardig, maar het is zoooooo saai. Daarnaast moet ik in een gebouw naast het kantoor naar de wc. Het voelt een beetje als kmaperen, je zit min of meer buiten op de pot, hoef nog net niet met de wc rol onder de arm die kant op. Maar ja allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Woensdag(vandaag) weer een vrij dag, aangezien ik in vier dagen 48 uur werk, terwijl ik in een normale week 40 uur werk. Het is gelukkig heerlijk wer, dus ik ga maar eens lekker op het strand bij kleuren zo.

Was het geloof ik wel weer, je maakt vrij weinig mee op een kantoor 12 uur per dag, behalve dan dat er hier giga wordt geroddeld(leuk). Spreek jullie snel weer.

Dikke kus
Tjits

p.s heb ondertussen te horen gekregen dat het u2 concert is uitgelsteld tot november, oftewel dat wordt lastig om daar bij te zijn. Tenzij ik voor die tijd de lotto win en dan neem ik jullie allemaal mee.

Bye for now.

  • 15 Maart 2006 - 11:04

    Jessica:

    Hey tjits! Ben weer helemaal op de hoogte van je veel te leuke leventje daar!En ik weet zeker dat er na een wat mindere leuke week vast weer een superweek voor de deur zal staan! Succes met je werkdagen ik laat me graag verder op de hoogte houden :) Liefs Jessica

  • 15 Maart 2006 - 15:31

    Willemien:

    Zo bofkont wat heb jij een prachtige foto's vanaf de Mount gemaakt, iedereen kan mooi jaloers zijn op jou om in zo'n prachtige omgeving te mogen wonen. Wij vinden het helemaal super dat we al dit moois over 2 weken zelf kunnen bekijken. Dikke XXX mama

  • 15 Maart 2006 - 16:07

    An En Nin:

    Lieve Tjits, jemig wat een verhalen allemaal... leuk om alles te lezen! Balen dat je, je daar een beetje zit te vervelen op kantoor maar wij kunnen je zeggen dat ook het werken in Nederland niet echt noemenswaardig is... maar dan zit jij nog in een mooi land!!! Heel veel plezier, succes en werkse, en lekker genieten van de vrije dagen die je hebt!! We wachten op je volgende avonturen! Kus van ons

  • 15 Maart 2006 - 22:01

    Esther:

    Hey Tjitske!! Zooow wat vroeg zeg , 6 uur beginnen!! Dat is zeker niets voor jou! Maar he niets is erger dan nu in Nederland zitten hoor, dan liever 12 uur op kantoor in Nieuw Zeeland!! hihi..
    Heel veel plezier nog..
    xxx Esther

  • 16 Maart 2006 - 10:15

    Ireen:

    Heej tjitje!
    sjezus wat een klim zeg! Ik zou al hyperventilerend de top bereiken met mijn conditie! hahah maar het uitzicht is het dubbel en dwars waard! geweldig! Ik kijk uit naar de volgende fotoshoot. Kuss ireen!

  • 16 Maart 2006 - 18:00

    Tim:

    Dag schat,komt wel goed allemaal ;)! Deze week zal vast beter en leuker zijn! Trek je t wel een beetje die lange werkdagen? Ah, ook wel medelijden met je vanwege die oplos-koffie, bij mij op t werk hebben we tenminste échte koffie;)!Zodra je weer in NL bent, krijg je die wel van mij! Dikke Kus

  • 16 Maart 2006 - 18:42

    Elise:

    jij hebt echt echt super daar als ik al die fotos en alles zie!!! En al je verhalen lees....Ben vandaag wezen skien, ja dat kan ik dan weer, maar ben gevallen en heb nu een spier in mijn duim gescheurd en loop metmzo iets als een harde condoom uitziende hahaha!!!!

    Wat gaaf dat je ouders langs komen, super cool!!!

    Hey honey lees snel weer je verhalen....

    dikke kus!!!

  • 18 Maart 2006 - 15:17

    Maya:

    sitslief reageer is ff lekker op je mail man mooie muts,
    verder alles ok?? met mij prima ietsie pietsie moe maar ach jah doe je niks aan, gaan vanavond lekker uit eten met paps mams en rens bij buitenzorg heerlijk!! rens gaat maandag na duitsland dus dan hebben ze een week je alleen mij nog hahah het enige kind wat nog in nederland zit bedoel ik he maar jah dat snap je vast wel!!
    Vanmorgen bij Amy geweest wat een mooi kind je heel klein was gezellig. werken is ook were erg gezellig wel nog slopend met stage er naast maar nog 3 weken en dan ga ik weg bij mijn schatjes :( wel jammer maar aan de ander kant zal het ook wel lekker vinden om niet zo rete vroeg meer uit me bed te hoeven wat jij nu ook moest snap je nou wat ik doormaak al 17 weken lang!!!
    Nieuwste uitspraak: AU!!! Janine zegt nu op alles au komt ze binnen Maaaaike!!! AUUU!! ben je met de bus!! nou sorry moet eerst ff 5 min bijkomen als ze dat zegt van het lachen maar het is en blijft een leuk kind. kwam pas bij me knuffelen aaah maaaaike is lief aaah nou dat is altijd fijn om te horen tog dat ik lief ben!! en wist je trouwens dat je piemeltje pijn doet als je verkouden bent volgens jordy wel en kunnen meisjes ook niet plassen want die hebben geen piemeltje die worden leeg gezogen door de feeen s'nachts wat een fantasie he heerlijk, ik schijn af en toe ook zo gek als een deur te zijn en chaggie maar jah dat komt gewoon door mij ontzettende slaapgebrek!!!
    spreek je snel weer
    dikke kus!! en doe de groeten aan huffes tompoes de kareltjes ook al liggen ze op hun rug en jij krijgt uiteraard de groeten van mijn vissen die nog steeds niet dood willen!!!

    daaag sits lief daaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Tjitske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 73519

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 17 Juli 2015

Road trip USA 2015

17 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Indonesie 2013

01 September 2010 - 26 April 2011

Wereldreis 2010-2011

01 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Olympics Vancouver 2010

23 Januari 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: