Tropische cyclonen en vulkanen - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Tropische cyclonen en vulkanen - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Tropische cyclonen en vulkanen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

27 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Kia Ora!

Je zou gaan bijna gaan denken dat het hier niet meer veilig is. Vorige week een vulkaanuitbarsting geweest op een eiland voor de kust (er wordt nog steeds iemand vermist). Blijk na enige researsh dat ik hier om een verdomde vulkanische breuklijn of iets dergelijks zit. Nou ja niks ernstigs, maar toch. Daarnaast hebben we sinds zondag last van een tropische cycloon. Dat geval heeft eerst over noord-west Australie geraasd (is geloof ik bij jullie op het nieuws geweest) en is nu deze kant opgekomen. Het valt hier momenteel nog mee, alleen heeeeeeeeel veel regen gehad en harde wind. Was gister echt zo’n boring zondag met alleen maar regen. Zou eigenlijk mn eerste hockeytraining hebben(zondag), maar die was maar vanwege het weer afgelast. Nu verschoven naar woensdag. Ben heel erg benieuwd hoe ik het er vanaf breng. Mn baas heeft nl een prachtig verhaal opgehangen, dat ik het NL elftal vertegenwoordig, eerlijk dat is de Kiwi humor hier.
Verder bar weinig gedaan dit weekend. Ben met Trevor, Lorraine en Bailey(kleinzoon) op stap geweest, moest wat gewinkeld worden. Bailey is twee jaar, zn vader is Jamicaan en zn moeder is Nieuw Zeelandse, je hebt dus wel enig idee dat dat dus echt een schatje moet zijn. Hij was tot nu toe een beetje verlegen tegen me, maar dit weekend dikke schik gehad.

Vanmiddag om 16.00u hoop ik weg te rijden van kantoor, moet nl het liefst voor het donker in Manukau zijn(bij Niek), aangezien paps en mams dinsdag om 10.00u arriveren!! Hopelijk is het weer iets beter dan, wordt lastig landen en heb ik al die verhalen over prachtig mooi weer opgehangen en dan is het hier k*tweer.

Heb al hele plannen uitgestippeld die we gaan doen. Dit weekend naar Coromandel Peninsula. Daarna drop ik ze weer op het vliegtuig naar het zuidereiland (kan ik gewoon werken die week), zij reizen rond en komen met de ferry terug naar Wellington, waar ik ze dan weer ontmoet. Weekend Wellington + een trip van 8 uur terug naar huis à top. Dan 2 dagen werken en woensdag (voor het paasweekend) gaan we naar de Bay of Islands. Moet iets geweldigs zijn, ben heel erg benieuwd. Als alles volgens plan verloopt ga ik daar met dolfijnen zwemmen!! Dan zitten de 3 weken er weer op en moet ik papa en mama helaas weer afleveren op Auckland Airport. Dus na 19 april zijn ze weer thuis, hopelijk met een heleboel foto’s en filmpjes van Nieuw Zeeland, dus ik zou zeggen, loop de deur er maar plat daar!

Heb verder echt totaal niks te vertellen, maar dat zal wel komen na dinsdag. Ik hou jullie op de hoogte, ook van alles wat papa en mama hier gezien en gedaan hebben.

Spreek jullie snel weer.

Dikke kus
Tjits

P.s Breek het huis niet af met al die feestjes daar bij ons thuis ;)

  • 27 Maart 2006 - 09:50

    Ninja:

    Hee Tjits, doe voorzichtig met al dat natuurgeweld en heel veel plezier daar met je paps en mams! doe ze de groeten! Kus Nin

  • 27 Maart 2006 - 13:38

    Ireen:

    Heeej Tjits!

    Ik heb je moeder uitgezwaaid met een een doosje kiwi's om alvast de smaak te pakken te krijgen. Ik ga dr wel missen hoor bij Deutz! Let je wel een beetje goed op ze? Liefs Ireen

  • 28 Maart 2006 - 19:40

    Ro:

    Hey wil je wel weer heelhuids terug komen, want ik kan je niet nog langer missen!!!!! Mis je nu al veel te erg!!!! Ben ook gewoon niet meer uitgeweest sinds je weg bent, Bo is namelijk niet uit haar luie stoel te branden hè Bo?! Ik hoop snel weer wat van je tehoren!!! Kussie Schattie patattie

  • 29 Maart 2006 - 13:49

    Maya:

    hallo daar met ze alle!!

    en rens en ik hier alleen!!! arme wij!! Sorry dat ik niet terug gemaild heb, maar stage lopen, huisvrouw spelen, werken en oppassen en autorijden is best zwaar heb nu bewondering voor mama want mis ze wel een beetje hoor, zeker nu me schoenen het weer begeven hebben pappa kom terug nu!!!
    maar verder gaat alles hier toppie. rens en ik zorgen goed voor elkaar, moet jij voor paps en mams doen he!! had je ons inimini kaartje nog gehad, vond hem zelf wel schattig!!

    nou ik heb ook niet zoveel bijzonder!! geniet lekker van je broodjes pindakaas met hagelslag en doe Papa en Mama dikke knuf van ons

    kus!!!

  • 29 Maart 2006 - 20:37

    Maris:

    Hee chickie,
    Goed dat je het naar je zin hebt! Ga er nog goed van genieten...hier het hockey alles prima, we missen je zeker weten! verder gebruiken we je broertje om flink op te knallen in de trainingen! Nog veel plezier xx maris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Tjitske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 73533

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 17 Juli 2015

Road trip USA 2015

17 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Indonesie 2013

01 September 2010 - 26 April 2011

Wereldreis 2010-2011

01 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Olympics Vancouver 2010

23 Januari 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: