Het is nu mooi geweest... - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Het is nu mooi geweest... - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Het is nu mooi geweest...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

23 Juni 2006 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Nou boffen jullie even, toch nog een up date zo op mn laatste werkdag!! Het zit er bijna op, over een half uur doe ik hier de deur dich, om er hopelijk ooit nog eens terug te komen. Maar goed alle afscheidsfeestje etc moesten er toch nog even worden geplaatst.

Maandag laatste training. Meiden hadden besloten woensdag na de wedstrijd nog wat te gaan drinken, de onderhand befaamde farewell drinks. Prima! Na training snel naar huis voor Desperate Housewives, ik ben fan geworden hoor!

Dinsdag weer hard aan het werk. Had ff met de manager gebeld voor wie ik nu werk moet doen. Hij was heel tevreden met mn werk tot nu toe. Het zag er zelfs professioneel uit (steek die maar in je zak) en hij hoopte dat ik deze week nog veel voor hem kon doen...ojee en mn stageverslag ik ook nog laaaaaaaang niet af, dat wordt dus hard doorwerken!!

Woensdag de dag van helemaal geen zak uitvoeren en dat komt allemaal niet zo best uit. Ik begon wel met goede moed, maar ja een lunch met collega;s kan je niet afslaan. Vervolgens 1,5 uur weg gebleven, halve fles wijn achter de kiezen en dan weer terug naar kantoor...top! Gelukkig werd ik om 4u weer verlost en mocht ik naar huis. ’s Avonds de laatste wedstrijd, opnieuw tegen de 15 jarige meisjes van Tauranga College, wat de vorige keer zo’n knappe 1-1 was. Dit keer 1-0 verloren, maar niet slecht gespeeld. Vervolgens van een deel van de meiden afscheid moeten nemen, wat erg raar was. Een knuffel en doeiiii, tot ziens, en waarschijnlijk tot nooit! Daarna met een aantal naar de kroeg en toen was het om half 11 ook tijd om afscheid te nemen van hen. Wel raar hoor.

De donderdag: ’s ochtends eerste helft van het Ned. Elftal gekeken, maar moest toen echt naar het werk, gelukkig was het ook niet zo’n spektakel dat ik echt een hoop moest missen. Op kantoor hard aan het werk, gelukkig stonden er geen rare dingen gepland voor vandaag tot 5u ’s middags, dacht ik. Het mocht niet zo zijn. Om 10u kwam de big boss (Chief executive) Sean en zijn PA, Shirley de trap op...huh wat doen die hier??(dat waren mij gedachte, meer niet, want ik was druk). Toen werd ik dor Mark naar beneden gedirigeerd want het was koffietijd. Nu luister ik nooit naar Mark, dus deze keer ook niet. Cassy beviel mij ook naar beneden te gaan...oh ok. In de koffiekamer aangekomen...tata...al mijn collega;s van kantoor op Sulphur Point, Joe (mn bedrijfscoach), Sean, Shirley zaten daar. Speciale morning tea, met gebak (ooeehhh) voor Tjitske dus. Was een tikkeltje verrast, had dit echt nooit verwacht. Kreeg een speech Joe, ze waren erg tevreden met mij geweest. Had zoveel goed werk uitgevoerd, wat hun ook echt heeft geholpen. Het is zelfs een goede grondslag geweest bij contract onderhandelingen voor een van hun belangrijkste klanten (hoezo ik ben nu een beetje trots op mezelf). Ze wilde me bedanken voor alles en als kado kreeg ik een houten bijou doos, met mijn naam erin gegrafeerd en Thanks Tjitske, Toll Owens, June 2006. echt zoooo gaaf en leuk. Ding is wel loei zwaar, maar dat deert allemaal helemaal niks.

’s Avonds nog wat wezen drinken met mn nieuwe vrienden, de altijd vriendelijke vrachtwagenchauffeurs. Was ok.

Vrijdag, laatste dag is aangebroken. Voelt wel zo raar. Hele dag hard aan mn stageverslag gewerkt, zodat ik dat op tijd af zou hebben. Om half 3 kwam in eens heel Sulphur Point kantoor naar boven. Ze hadden voor mij ook nog een klein bedankje voor de gezellige weken en ze hoopten me snel weer een keer te zien. Heb een kaart met van iedereen iets liefs erin. Daarnaast een nieuw zeeland sjaal, een mok en wanneer je er kokend water in doet verschijnt er een plaatje van de all blacks in de hakka houding, leuk speeltje en als klap op de vuurpijl een poster van de all blacks, waar ik ongeveer al 5 maanden naar op zoek was, ik Richie dus nu boven mn bed hangen....whoehoe!!

We gaan zometeen nog even met iedereen waar ik de afgelopen weken wat mee te maken heb gehad de kroeg in, ze willen dat ik aan NZ bier, jongens er staat hier gewoon amstel en heiniken in de koelkast en dat is allemaal neit van jullie. Maar goed laat maar in die waan. En dan zit het er echt op. Jeetje wat is het hard gegaan. Maandag vlieg ik naar een zeer besneeuw zuidereiland, waar ik woensdag aan mn tour begin. Heb er vreselijk veel zin in. Ik ga proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden, dus hou de boel gewoon ff in de gate!!!

Mijn nieuwe telefoonnummer is: 0064 21 1762 509, maar je kan ook gewoon naar mn NL nr smsen, werkt ook altijd. Nog voor de laatste keer: niet meer naar mn tollowens adres mailen!! Nog een kwartier, ik ga hier opruimen. Ik spreek jullie snel!!

Hele dikke kus,
Tjits

  • 23 Juni 2006 - 08:30

    Kris:

    Dat van al die bedankjes, wijn en taart is niets vergeleken bij die poster of niet. Zolang ik je al ken zit je al te zemelen over die man die de bal tussen de palen trapt... Ik neem aan dat dat richie is ;)

    Heb een goede vakantie en geniet er van. Wie weet treffen we elkaar nog daar in de sneeuw. Dan maken we samen ff een sneeuwengel....goed???

    Kus en hoop je snel weer te spreken op school!

    Kiwikris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Tjitske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 73516

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 17 Juli 2015

Road trip USA 2015

17 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Indonesie 2013

01 September 2010 - 26 April 2011

Wereldreis 2010-2011

01 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Olympics Vancouver 2010

23 Januari 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: