Driving the boss' car - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Driving the boss' car - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Driving the boss' car

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

29 Mei 2006 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Ben ik ff snel met mn nieuwe update of niet dan?? Heb een zeer drukke week gehad. De familie had heel fijn alle bacterien uit port waikato meegenomen naar huis, dus die lagen vanaf dinsdag ziek in bed/ op de bank. Aangezien ik niet ziek wilde worden heb ik dus de hele week in mn kamer gewoond, kan je vertellen dat wordt vrij saai op een gegeven moment. Woensdag was iedereen ziek op het werk, heb ik een half uur op mn lift (Cassy) staan wachten, was ook ziek en had Mark gebeld, maar die had er niet aangedacht om mij op te halen, geweldig. Gelukkig kon ik Trevor’s auto meenemen aangezien die ook plat lag.

Donderdag rete druk gehad op het werk en ik was super moe. Aangezien ik woensdag avond weer had gehockeyed, opnieuw geen succes. Had de keuze uit 2 teams, moest uiteraard weer voor het slechtste team kiezen. Moet wel zeggen dat we steeds beter gaan spelen, de tegenstander is alleen veel beter en spelen al jaren samen, wij pas sinds 2 maanden. Mocht eindelijk weer op het middenveld spelen, toch iets meer mn plekje, ging helemaal niet slecht. Uiteindelijk 3-0 verloren, dus dat klinkt nog niet eens zo heel slecht. Uiteraard kon ik toen ik thuis kwam nog gaan koken voor mezelf en het huis opruimen. Was blij toen ik bed lag, iets minder blij toen de wekker de volgende ochtend weer ging. Geheel gesloopt en ik moest nog 2 dagen werken...hmmm. Mn verdere gedachten later op de dag:
“Ik met al mn goede bedoelingen wat boodschappen gedaan, kom ik thuis, eerste wat Lorraine zegt: Oh wat ben je laat en oh dacht niet dat we iets nodig hadden. Nee wijf jij misschien niet, maar ik wel. Vervolgens maar weer beneden gaan zitten. Tegen 8u toch maar eens een kijkje boven gaan nemen ivm mijn honger. Hadden ze al gegeten, toast met ei. Kon ik nog weer voor mezelf gaan koken. Ligt het aan mij of had ze dat ook wel even kunnen zeggen toen ik om half 6 binnen kwam....grrrr. Leef verdomme al de hele week beneden omdat ik niet ziek wil worden en dan gaat z enog een potje lopen zeiken ook. Probeer met al mn goeie bedoelingen hun een beetje te helpen, nee hoor wordt niet op prijs gesteld...dan niet”. Toen moest ik ook nog even mn vervoer voor de volgende dag regelen. Uiteindelijk kwam Mark me ophalen, want hij moest toch op het hoofdkantoor zijn= 5 min lopen van mijn huis.

Hij zou me om 7.50u op komen halen, komt ie om 8u de straat in geraced. De volgende conversatie volgde:
Tjitske: goh was je me vergeten??
Mark: Nee, de kinderen...euh...nee...ja en toen....en euhh ja was het eigenlijk bijna vergeten.
Vervolgens bij het hoofdkantoor:
Mark: Nou je weet wel hoe je een automaat moet rijden, succes en ik bel wel als je me op moet halen.
Tjitske’s gedacht: Hahahahahah, tuurlijk, heb 1x in mn leven ene automaat gereden, mag vervolgens in een Ford Falcon(is zeer gaaf) rijden, die ook nog eens van mn baas is....hmmm. Heb vervolgens 5 min zitten klooien om die stoel in de goede stand te krijgen. Stond mark aan de overkant van de straat te wachten totdat ik weg zou rijden en maar gebaren of alles goed ging. Toen kwam de gok ik welke stand ik die pook moest zetten. Hop gas erop, ik met horten en stoten wegrijden, helemaal shaken. Kwam ik bij de poort, ik mn pasje bliepen, ga de deur van de secuirity open. Dus ik heel blij: I am driving the boss' car, cool a?? Helemaal de koningin.
Om 11u ging mn tel, kan je me op komen halen? Jep ben er in 5 min.

Ik de auto voorrrjden, stapt die eikel meteen in
Tjitske: Wil je niet liever zelf rijden(in mijn gedacht, ik wil niet rijden nu mn baas naast me zit)
Mark: Nee hoor, ben ik wel veilig. Hij gaat vervolgens in vliegtuig-noodlanding-houding zitten.
Tjitske: Ik zou je veiligheidsgordel omdoen, in plaats van zo te gaan zitten.
Mark: Oh we kunnen het zwaailicht op het dak zetten en dan roep ik wel: Kijk uit Tjitske komt eraan.
Tjitske: Niet nodig, heb het gered van kantoor en terug
Was helemaal zenuwachtig tijdens het rijden, veels te bang iets stoms te doen...alles ging goed, totdat ik weer bij de gate aankwam. Tja en aangezien ik nog steeds Tjitske Jonker ben, moest er wel iets fout gaan.
Had mn secruity pasje op de grond laten vallen, dus ik mn pasje onder de stoel zoeken, pasje bliepen en ik wil wegrijden, komt die auto totaal niet in beweging. Kreeg het spaans benauwd, rode kop alles erop en eraan.
Mark lachen, secruity guy lachen. Ik check de stand waar de pook in stond, jawel wat had die flikker gedaan. Toen ik mn pasje aan het zoeken was, had ie snel de pook van D(=drive) in zn N(neutraal) gezet. Hij kon zn lol niet op, moest er ook wel om lachen.

Vervolgens de rest de dag mn blunder aan moeten horen. Gelukkig ging Mark om 4u weg, kwam Graeme snel naar boven dat ze bier hadden beneden. We leke wel een stel 16jarige die stiekem bier zaten te drinken of de vrijdagmiddag aan het einde van een drukke werkweek. Thuis aangekomen zat de familie er weer redelijk goed bij.

Zaterdagavond had ik een feestje bij Anna, met nog 14 andere meiden. Was zeer gezellig. Iedereen weer dezelfde vragen, waar kom je vandaan, hoe lang ben je hier al, wat doe je hier blabla. Krijg wel van iedereen te horen dat mn engels zo goed is...ben dr best een beetje trots op. Rond 11u met zn allen de stad in. Was zeer gezellig, weer leuke bandjes die aan het spelen waren. Voor de verandering een keer niet brak de volgende ochtend. ’s Middags kwam de hele fam voor lunch. De rest van de middag niks bijzonders.

Komende week weer hard aan het werk. In het weekend gaan we hoogst waarschijnlijk naar Gisborne, omdat het lang weekend is ivm Queens birthday(onze koninginnedag) op maandag. Weekend erop naar de rugby.....ja mam heb er nu al slapelozen nachten van!!! Weekend van 17 juni oranje party met de groep nederlandse studenten. Het ned elftal speelt, voor ons midden in de nacht, dus we maken er maar een hele party van. Het weekend daarop(24 juni) is het alweer mn laatste weekend thuis in de Mount. Het gaat allemaal veels te hard, maar ik zie er ook wel een beetje naar uit om weer naar huis te komen.

Nou jullie zijn weer geheel op de hoogte. Weet niet of ik volgende week in de gelegenheid ben om meteen na het weekend met een update te doen. Moet misschien voor mn werk naar een andere haven, 600km verderop. Dus Ireen...niet meteen weer beginnen als het 20 dagen duurt ;)

Tot snel!! Dikke kus
Tjits

  • 29 Mei 2006 - 08:56

    Ninja:

    Hahaha klinkt spannend Tjits! In de auto van de gote baas, denk niet dat veel mensen dat voor elkaar krijgen! nog veel plezier! xx nin

  • 29 Mei 2006 - 09:54

    Elies:

    Hey tjits, dat ken ik ook ergens van in de auto van de baas, en andere auto alla maar die van de baas hahaha!! Heb je dan trouwens helemaal niks gekocht op de party ;-)

    Liefs dikke kus en tot mails!!

  • 29 Mei 2006 - 11:04

    Ireen:

    Heee Meis!!!

    Ik ben al aan het tellen! hahaha dan zal ik je maar na de 21ste dag gaan smeken om een nieuw bericht!

    Ik heb ook een bijzondere ervaring met auto's... Ik heb met de auto van een collega hier op mijn stage een deuk gereden het achterlicht was aan gort oooh het was zoooo erg is schaamde me kapot. Gelukkig was het een leasebak en werd de schade van zo'n 1500 euro gratis gerepareerd... shame on me...

    Oh ja, wat die party betreft hier hebben we ook komkommers! Denk er trouwens wel aan dat je koffer ook nog bij de douane door de scan moet he ;)

    Ik ga je nog ff mailen op je werk want je moet ff wat voor me regelen...

    Groetjes Ireen

  • 30 Mei 2006 - 09:42

    Elies:

    Tjits je gaat het niet geloven, maar alles is hier weer wit en het sneeuwt hier gewoon!! En dat eind mei nog!!

    Liefs xxxx

  • 02 Juni 2006 - 00:17

    Marjolein:

    Hey,

    Hoe is het? Je hebt al zin in de Oranje party in the middle of knowwhere lees ik? Mooi!! Mijn moeder stuurt oranje versiering op als het goed is... HOLLAND!!! hihi
    Wordt gezellig!

    X Marjolein

  • 04 Juni 2006 - 10:34

    Evelijn:

    Dag Tjits,
    Weer een berichtje van mij! Gister BBQ bij Jan Cees gehad en een pyamaparty bij Kim om het seizoen af te sluiten. Was een onwijs gezellige avond, we hebben nachtponnen gekregen met rugnummer en bijnaam erop gedrukt en na de BBQ zijn we met zn allen de petticoat in gegaan met onze nachtponnen aan! Je had er echt bij moeten zijn! Maar zeker voor herhaling vatbaar, dus volgende keer ben je er gewoon weer bij!
    Tot snel!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Tjitske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 73375

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 17 Juli 2015

Road trip USA 2015

17 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Indonesie 2013

01 September 2010 - 26 April 2011

Wereldreis 2010-2011

01 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Olympics Vancouver 2010

23 Januari 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: