Na 20 dagen een update!! ;) - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Na 20 dagen een update!! ;) - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Na 20 dagen een update!! ;)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

23 Mei 2006 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Op Ireen dr verzoek maar weer een berichtje dan. Zit de dagen niet te tellen hoe lang het alweer geleden is;)
Zoals gezegd had ik niet echt concrete plannen het moederdagweekend. Heb zaterdag weer rondgereden in de omgeving, had Trevor ute maar ff ingepikt, maar er zat bijna geen diesel meer in. Toen ik terugkwam thuis was ie zo goed als leeg, oftewel het zou kritisch voor hem worden of ie moest lopen naar het werk of dat de auto het net zou gaan halen. Zondag moederdag, hebben ’s avond gegeten bij Shani met de hele familie including oma. Was wel gezellig. Kwam alleen rond half 7 in een keer Damian binnen wandelen, stond niet geheel in de planning aangezien ie in Maleisie zat voor zn wer en eigenlijk pas woensdag terug zou komen. Dacht dat Lorraine zowat een hardaanval kreeg, ze schrok zich helemaal kapot, wel op een leuke/ goede manier dan.

Maandag lag het werk weer te wachten, naadje. ’s Avonds training. Komen er maar 6 meiden opdagen, je wordt er langzaam gek van. We hebben een coach/trainster die in het nationale elftal van NZ heeft gespeeld, ofetweel zeer leerzaam, maar dan moet je wel komen trainen. Daarnaast was ik vervolgens 10 min te laat voor desperate housewives, nog veel vervelender. Maakt die stomme Teri Hatcher/ Susan een of ander lollig grapje tegen een tegenspeler(homo):”Ga trouwen in holland, tussen de tulpen en draag klompen en ga in een molen wonen”. Ik zat vervolgens tegen de tv te schreeuwen dat ze dr mond moest houden. Lorraine, Trevor en Damian helemaal in een deuk. Kreeg vervolgens weer de grapjes over nederland-underwaterworld, dat ik maar een wetsuit van hier moet meenemen blabla.

Dinsdag weer hard werken, ’s avonds gingen trevor en lorraine weg, op vervolgens pas weer zondag terug te komen...whoehoe het huis alleen. Nooit zo’n heel groot succes aangezien ik weer vage tv programma’s ga zitten kijken. Had sensing murder gekeken, gaat over onopgelosten moordzaken en ze schakelen van die spirituele in, die contact kunnen hebben met overledenen, beetje char achtig. Tis ongelooflijk dat zoiets mogelijk is, maar die van gisteravond was een beetje creepie. Het ging om 1 meisje dat was vermoord, bleek dat op die plek 6 lichamen lagen, waarvan ze het van 3 niet wisten. Je begrijpt em al, Tjitske moest daarna naar bed, ofetwel bij alles wat ik hoorde zat ik weer rechtop in bed. Weinig slaap gehad, dus heel veel oploskoffie moeten drinken op kantoor. Ik denk dat ik niet eens meer weet hoe gewonen koffie smaakt.

Woensdag weer een hockeywedstrijd. 3-2 verloren, hoewel we helemaal niet heel slecht speelde. Sta tegenwoordig in de verdediging, wat ongeveer mn slechste plek is, maar ik doe het aardig al zeg ik het zelf. Verder heel fanatiek donderdagochtend om 6u opgestaan om met een dekentje op de bank de finale champions legue te kijken. Moet er ff aan gaan wennen, aangezien ze hier alle wedstrijden wel live gaan uitzenden wat betekent dat ik voor de wedstrijden van het ned elftal midden in de nacht voor de tv moet gaan zitten. Hebben met de groep nl studenten belsoten een oranje party te doen wanneer ze (voor ons) vrijdagnacht spelen, kan lachen worden.

Zaterdag naar hamilton en cambridge geweest. Leuk om een keer gezien te hebben, maar er is niet veel bijzonders te zien in beide steden. Was rond 7u thuis, geheel kapot. Autorijden is hier een stuk vermoeiender dan in Nederland. Wegen zijn hier eenbaans, kronkelig en nz’ers kunnen NIET autorijden. Zondag potje relaxen, schoonmaken en boodschappen doen.
Had maandag een afspraak met Allan(die manager van het machine park). Was er rond kwart over 8, was ie in een vergadering, kon ik driekwartier mn tijd gaan zitten doden op het hoofdkantoor=saai. Enige pluspunt is dat ze daar fatsoenlijke koffie hebben. ff gebabbeld met Bridget(meisje van accountancy. Toen kon ik eindelijk om 9u met die kerel praten. Moet ff een nieuwe markt aan gaan boren. Toll Owens is agent van Allied Wagner machines, die is amerikaans, maar TO doet verkoop etc in NZ, Aussie en Zuid afrika. Moet gaan kijken voor een nieuwe markt en mogelijke nieuwe klanten. Hell of a job. Kijken naar nieuwe klanten in AUssie, Azie(ook niet het kleinste continent) en ZUid Afrika. Ik weer met mn goede ideeen, waarom kijk je niet naar Rusland en Scandinavie, daar richtte die amerikaanse bedrijven zich namelijk in eerste instantie niet op. Gradioos idee vond ie, ik daarna iets minder wat ik breid het gebied alleen maar uit. Moet dus nu heel hard door een stapel papiere heen lezen over de machines, moet wel enig idee hebben wat het allemaal kan enzo, best lastig in het engels zo technisch als het allemaal is, maar ik kom er wel uit.

Vandaag dinsdag is het vrouwendag op kantoor. Alle managers zijn weg, vakantie, naar klanten ver weg of ziek. Hebben net koffie met gebak gedaan en lekker zitten roddelen, heerlijk.

Nou Ireen ben je geheel tot op de dag weer up to date en ik zal er de volgende keer niet weer 20 dagen overheen laten gaan!! Tot snel!!

Dikke kus
Tjits

  • 23 Mei 2006 - 09:45

    Irene:

    Pfoe hee hahaha! ik ben weer helemaal gelukkig!
    Lief dat je toch nog even aan me dacht!

    Wij leven ook naar het WK toe alleen hebben wij wat schappelijkere tijden! gna gna gna het kan ook niet alleen maar lol zijn he daar in NZ!

    Mijn broertje heeft tot grote schrik van mijn moeder de hele straat behangen met oranje vlaggetjes! Ze kreeg een rolberoerte toen ze uit haar werk kwam.

    Ik heb in een deuk gelegen!
    Ik hunker alweer naar de volgende update! ;)

    Kusss

  • 23 Mei 2006 - 10:20

    Annie:

    Hi Tjits.Leuk om weer helemaal op de hoogte te zijn van al je doen en laten.Dat voelballen wordt wat voor jou.Inderdaad is het nachtwerk.Maar misschien is het een idee om eerst wat onopgeloste moordzaken te bekijken met een extra enge dimensie zodat je vanzelf wel wakker blijft.Op de werkvloer moet je nooiiiit met goede ideeen komen tenzij je er zelf beter van wordt.Nu loop je de kans om overspannen naarNederland terug te keren wat nu haast onder water staat want het zeikt hier al dagen van de regen. Nou meid nog ff en je bent weer thuis. xxx annie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Tjitske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 73522

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 17 Juli 2015

Road trip USA 2015

17 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Indonesie 2013

01 September 2010 - 26 April 2011

Wereldreis 2010-2011

01 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Olympics Vancouver 2010

23 Januari 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: