Olympische kriebels - Reisverslag uit Ede, Nederland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Olympische kriebels - Reisverslag uit Ede, Nederland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Olympische kriebels

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

19 Januari 2010 | Nederland, Ede

Nog 1,5 week en dan is het eindelijk zover...dan ben ik op weg naar Vancouver om daar 5 weken niet alleen kei hard te werken, maar om ook te genieten van iets unieks.

Woensdag 13-1 hebben we de laatste crewmeeting gehad in de Kuip. Eerst werden we toegesproken door Erica Terpstra, die de sfeer er goed inbracht. De rest van de middag werden praktische zaken geregeld, kleding uitgegeven en niet geheel onbelangrijk, wer bekend gemaakt wat je werkzaamheden worden.

Op 1 feb stap ik in het vliegtuig om vervolgens tot de 11e mee te helpen met het opbouwen van het HHH. Momenteel ligt de ijsvloer nog in het ijshockeystadion waar straks de medaillehuldigingen plaats moeten gaan vinden...een hoop werk aan de winkel.

Voor de periode van 11 feb tot 28 feb (de periode waarin het HHH) is geopend ben ik facilitair medewerker, wat betekent dat ik achter de schermen alle regel, op eten en drinken na. Oftewel van toiletrol tot volledig ingerichte vergaderzaal, en bijspringen daar waar nodig. Harstikke leuk, want zo kom ik overal en is iedere dag anders.

Ben de dagen zo langzamerhand aan het aftellen...kan niet wachten totdat het zover is!!! Tot 1 feb, vanuit een olympisch Vancouver!

X Tjits

• 27 Januari 2010 - 21:59

Ell!:

Schat, onwijs leuk! En moeten daarna veel borrels drinken! ga je volgen geniet ervan schat!Dikke kus

• 27 Januari 2010 - 23:11

Sanne:

Hey meisje,

Wat lief dat ik mee mag lezen met je avontuur, ondanks dat ik je zo schandelijk verwaarloods heb de laatste tijd... Heel veel plezier en succes gewenst, ze hebben maar mazzel in Vancouver dat jij alles komt regelen, het wordt vast een énige tijd!

Kus Sanne

• 28 Januari 2010 - 14:13

Sophie:

Tjits! Echt supergaaf, geniet ervan!
    liefs xxx

• 28 Januari 2010 - 21:01

Hanneke:

Ha Tjitske,

Nou, ik heb me aangemeld om van elk bericht op de hoogte te blijven. Ik wens je een hele gezellige tijd.

• 29 Januari 2010 - 15:50

Gisela:

Heej Tjitske

Geniet van de O.S. in Vancouver. Dit doe je maar 1 keer. We zullen aan je denken!

Pas op voor leuke knappe jongens

groetjes Gisela

• 31 Januari 2010 - 11:28

Jacques:

Geniet ervan..!!

• 31 Januari 2010 - 21:59

Marjolein:

Hoi Tjitske

Hele goede reis en ga ervan genieten, wij gaan zeker bijhouden als je tijd hebt natuurlijk wat jij daar allemaal meemaakt!

Succes
    Liefs de Ligny-tjes

• 02 Februari 2010 - 09:50

Diane & David:

Hoi Tjits!

Je eerste dag in Vancouver! De eerste indrukken zullen wel overweldigend zijn! Echt gaaf voor je dat je deze kans hebt gekregen. Geniet er van want de tijd vliegt voorbij! We willen je vanuit het edesche een hele leuke tijd toewensen.

Groetjes Diane & David

• 02 Februari 2010 - 11:43

Dennis, Agnes & Gijs:

Hoi Tjitske,

Hopelijk heb je een goede reis gehad! Veel plezier en we zullen je volgen.
    Groetjes
    van ons