De eerste kriebels - Reisverslag uit Ede, Nederland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu De eerste kriebels - Reisverslag uit Ede, Nederland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

De eerste kriebels

Door: Tjitske

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

24 Augustus 2010 | Nederland, Ede

Nog iets meer dan een week te gaan en de eerste kriebels beginnen langzaam te komen, want 1 september is het dan toch eindelijk zover…ik ga op wereldreis!!! Alle tickets, visa en vaccinaties zijn binnen. M’n tas is al meerdere keren in- en uitgepakt…ik ben er klaar voor.

Kort samengevat zal mijn reis er de komende maanden zo uit gaan zien:
Op 1 september vertrek ik via Singapore naar Bangkok, waar ik eerst een paar dagen zal blijven. Op 5 september vertrek ik op rondreis door Cambodja, Vietnam, Laos en weer terug in Thailand. Vervolgens verblijf nog een paar weken op de Thaise eilanden waarna ik naar Maleisië vlieg om verder af te zakken naar Singapore vanuit waar ik mijn reis vervolg naar Australië.

Op 5 november arriveer ik in Sydney, waar ik eerst een weekje bij Rens zal verblijven. Vervolgens vertrek ik naar Dawin, waar op 16 november mijn tour via Kakadu richting Alice Springs en Uluru vertrekt. Na Alice Springs ligt alles open en heb ik nog ruim 3 maanden de tijd om door Australië te reizen.

Op 11 februari vlieg ik van Sydney naar Auckland. Ik verblijf 4 weken in Nieuw-Zeeland, waarvan het grootste gedeelte van de tijd ik weer even oud en vertrouwd woon aan de Ocean View Road in Mount Maunganui. Op 11 maart vlieg ik van Auckland naar Nadi, Fiji, om daar 2,5 week te cruisen langs diverse eilanden, te duiken en snorkelen en vooral te chillen op de verschillende bounty stranden. Op 30 maart vlieg ik via Auckland richting LA voor het laatste deel van mij reis.

Op 30 maart arriveer ik in LA. Het hele reisplan voor Amerika ligt nog open, maar ik hoop op een rondje californië te kunnen maken, langs de Grand Canyon, Las Vegas en San Fransisco. Eindpunt van de reis is New York, maar wanneer en hoe...dat zal het gaan uitwijzen.

Reizen jullie weer met me mee?

Liefs Tjitske

  • 25 Augustus 2010 - 16:28

    Jacqueline:

    Ik wens je heel veel succes en een mooie reis. Ik zal het volgen via deze site.

    Liefs en het gaat je goed

  • 28 Augustus 2010 - 16:38

    Bianca:

    Hey Tjits!

    Klinkt als een top reis! Geniet nog van je laatste daagjes in NL en ik verheug me al op je verhalen!

    Dikke Kus, Bianca

  • 30 Augustus 2010 - 09:49

    Ramon:

    Hey Tjits,

    Heel spannend allemaal, maar ik ben heel jaloers. Heel veel plezier en doe voorzichtig he!

    Greetz,

  • 30 Augustus 2010 - 13:57

    Emmy:

    Hey Tjitske!!
    Heel veel plezier!!!! Geniet er van! Ook foto's plaatsen he! Ik ben benieuwd.
    Groetjes, Emmy

  • 30 Augustus 2010 - 23:29

    Rens:

    Nou zussie veel plezier en succes met de reis morgen.
    Heb er zin dat je langs komt.
    dikke kus van je allerliefste broer

  • 31 Augustus 2010 - 19:29

    Lisa:

    Wij wensen jou een hele goede reis, veel liefs marcel lisa en kids

  • 01 September 2010 - 18:09

    Marjolein:

    Zoals afgesproken ga ik je zeker volgen en ben nu al benieuwd naar al je verhalen!! ga lekker genieten en heel goed op jezelf passen, doe geen dingen die je niet durft!!
    Knuffel uit Ede

  • 02 September 2010 - 09:16

    Romy:

    Hey Chick,

    Niet naar Marjolein luisteren hoor! Doe juist dingen die je niet durft :) Dan hebben wij ook nog eens wat leuks te lezen! hahahahaha!
    Ja Chick op reis gaan is geen makkelijk taak hoor, je moet ons natuurlijk wel blijven vermaken met je vrehalen en het leespubliek van deze site is kritisch hoor! We willen spanning en avontuur. Dat krijg je als je lezers de hele dag naar buiten zit te staren, omdat de arbeid alweer zo gewoon is en zich dan beseffen dat het net september is en het eigenlijk dus nog zomer is, maar een vest nodig is en er zelfs al over nadenken de winterjas maar eens uit de kast te pakken omdat je aan je bureaustoel vast vriest! :P
    Ik hoop dat je een beetje een goede reis hebt gehad en dat je de wereld even laat kennis maken Chick Jonker!

    Dikke kus Romy

  • 02 September 2010 - 14:19

    Willemien:

    Lieverd,
    je jarenlange droom over deze wereldreis is eindelijk aan het uitkomen. Zorg dat je niet blijft dromen, maar dat je volop geniet van alle mooie dingen die je gaat zien!! en laat ons weer meegenieten van je belevenissen. Dikke X mama

  • 02 September 2010 - 18:34

    Cobi:

    Hey Tjits
    zo te lezen gaat dit een geweldige reis worden we gaan al je belevenissen volgen
    dikke kus

  • 20 Oktober 2010 - 13:33

    Clasine:

    Hé Tjits, wat een toffe reis ben je aan het maken! Groetjes, Clasine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Wereldreis 2010-2011

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2011

Aan alles komt een einde

17 April 2011

Cross Country

11 April 2011

Happy Camping

03 April 2011

California Girls

31 Maart 2011

I am on Fiji time
Tjitske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 73367

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 17 Juli 2015

Road trip USA 2015

17 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Indonesie 2013

01 September 2010 - 26 April 2011

Wereldreis 2010-2011

01 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Olympics Vancouver 2010

23 Januari 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: