Spierpijn - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Spierpijn - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Spierpijn

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

20 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Hi

Weekend is weer voorbij, zit weer heerlijk op de vroege maandagmorgen aan mn kopje oploskoffie. Begin er al aan te wennen.
Heb een heerlijk dagen gehad. Was vorige week woensdag vrij en het was super mooi weer. Dus ik ben bij tijds naar het strand gegaan, was niet verkeerd. Mooi nog een beetje bijgekleurd. Donderdag lag het werk weer te wachten, maar omdat het nog steeds lekker weer was hebben we ’s avonds gepicknickt i.p.v thuis te avond te eten. Was erg gezellig. Tis zo fijn om een gezin te zitten wat vertrouwd voelt, het is alsof het mn tweede paar ouders zijn. Vrijdag druk geweest om plannen te maken voor eind maart tot en met pasen, want PAPA EN MAMA KOMEN!!! Heb er echt heel veel zin in, kan ik je alles hier laten zien. Op de foto’s ziet alles er goed uit, maar ik levende lijven is het gewoon onbeschrijvelijk.

Zaterdag gewinkeld in Tauranga met Lorraine. Winkels zijn hier niet echt veel bijzonders, maar was wel gezellig, winkels kijken, koffie drinken op het terras. ’s Avonds hadden we onze laatste zomeravond, want in de nacht van zaterdag op zondag ging de klok een uurt terug, waardoor het om half 7 echt donker is, helaas, maar tis niet anders.

Zondag minder mooi weer, maar ideaal water-ski-weer. Jaja heb begeven op water-skies. Had het ooit een keer gedaan, was destijds niet zo’n succes. Trevor had me uitgelegd hoe ik moest opstaan. Volgens hem zou ik na 10x staan en over het meer crossen. Nou maak van die 10x maar 4x van. De eerst 3x was echt hylarisch, tis dat ik mezelf niet kon zien, maar heb wel enig idee dat het er belachelijk uit heeft gezien. Maar de 4e keer stond ik en wil niet overdrijven, maar ik was goooooeeed. Bochtjes maken, naast de boot skien, appeltje eitje. Foto’s maken is helaas niet helemaal goed gegaan, maar is een goed excuus om snel weer een keer te gaan. Dus de foto;s houden jullie tegoed.

Zit nu achter mn bureau dit berichtj te typen en echt alles doet zeer. Kon vanochtens amper mn kop thee vasthouden, zo’n spierpijn heb ik in mn armen en handen. Goed voor de spierballen zullen we maar zeggen.

Nou ik ga weer verder mn werk. Spreek jullie snel weer.

Dikke kus
Tjits

  • 20 Maart 2006 - 10:26

    Evelijn:

    Dag tjits,
    Jij gister op de skies en wij onze eerste wedstrijd na de winterstop tegen en in Leeuwarden. Helaas met 3-1 verloren, het liep allemaal niet zoals het moest lopen... Komende zondagen zijn allemaal erg belangrijk als we nog kans willen maken op promotie, maar wordt erg lastig nu we de eerste hebben verloren. Het mag dus duidelijk zijn dat we je missen! Veel plezier en natuurlijk ook eind maart en begin april als paps&mams in NZ zijn!
    Dikke kus Evelijn

  • 20 Maart 2006 - 12:55

    Elise:

    Lache man dat je hebt leren waterskien, ik doe het hier maar op de sneeuw. Heb de afgelopen week echt kei mooi weer gehad ben dus ook aardig bijgekleurd, ook tijdens mijn Zimmerstunde. Deze week verwachten ze hier weer veel sneeuw en dat is ook wel nodig na het wamere weer. Ik loop nog steeds met dat condomeding om mijn duim en moet vandaag weer trug, krijg waarschijnlijk te horen dat ik een week niet mag werken, aangezien het alleen maar erger wordt, door het werken.
    nou jij mijn ouders komen ook met Pasen weer, GEZELLIE, maar ik denk dat jou ouders het beter voor elkaar hebben hahahaha.

    Hey Schnugi, dikke kus en lees het allemaal wel weer!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Tjitske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 73369

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 17 Juli 2015

Road trip USA 2015

17 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Indonesie 2013

01 September 2010 - 26 April 2011

Wereldreis 2010-2011

01 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Olympics Vancouver 2010

23 Januari 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: