Tjitske Jonker…voor al uw klusjes - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Tjitske Jonker…voor al uw klusjes - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Tjitske Jonker…voor al uw klusjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

07 Februari 2010 | Canada, Vancouver

Even een kort berichtje om jullie op de hoogte te stellen van alle laatste ontwikkelingen. Na dagen van wat meer “vrouwelijke” klusjes vond ik het nu toch wel hoog tijd worden om eens aan het echte werk te gaan beginnen. Vrijdags ben ik samen met Joris en Joost bezig geweest om het podium in de feestzaal aftewerken, zodat alle steigercontructies zijn weggewerkt achter zwart doek. Uiteraard is dit niet een kwestie van doekafrollen en een paar nietjes tegen een houten latje…nee hier kwam echt vakmansschap bij kijken. Alles afmeten, latjes op maat zagen, bevestigen met een tie ripje (diegene die dat heeft uitgevonden is toch wel de held van het HHH), doeken op maat maken en nieten die handel. Dus even voor jullie beeldvorming, als je straks naar de medaillehuldigingen zit te kijken op tv…de zwarte doeken onder het podium en onder het grote lcd scherm zijn geheel totstandgekomen door het werk van de drie musketiers, want dat waren wij toch wel. Deze klus heeft ons toch zeker wel een groot deel van de dag bezig gehouden. Daarnaast nog meer lampenbakken oranje gedecoreerd, ziet er wel erg leuk uit in het donker en dan die oranje verlichting.

’s Avonds is de derde groep uit Nederland gekomen. Die hebben wij verwelkomt in het hotel en alvast nieuwsgierig en enthousiast gemaakt met onze verhalen…een zeer gezellige en geslaagde avond.

Vandaag, zaterdag, geen weekend, maar gewoon aan de slag. Aangezien het echte klussen wel was bevallen ben ik weer op zoek gegaan naar iets anders. Dit keer samen met Roy en Bart steigers af staan breken, hekken sjouwen en steunen ophangen in de merchandise shops, zodat hier weer plasma schermen aan opgehangen kunnen worden. Dat laatste ging toch weer iets minder makkelijk dan gedacht, want met mijn vrouwelijke klusinzicht zijn we toch een heel eind gekomen. Mocht je je afvragen wat er zoal door de dag met elkaar wordt besproken en af gelachen…het gaat met name nergens over en de grapjes hebben het kaliber van:
“Hee er is daar verderop een wegafzetting, kom ik bij die wegafzetting”…weg afzetting en “Heb jij dat kistje sinaasappelen gezien…die moeten naar de persruimte”.
Dus dan heb je enig idee wat het niveau is, maar een lol dat we hebben, geniaal.

Ik ga me nu ff snel omkleden, want we gaan zo met een groepje richting Vancouver, want het is dan wel de mooiste stad ter wereld…wij zijn nog niet die kant op geweest. Moet super leuk zijn, met allemaal lichtjes en de stad is al behoorlijk versierd voor de OS, dus ik ben erg benieuwd. Zal morgen ook weer wat foto’s uploaden zodat jullie de laatste ontwikkelingen kunnen zien.

X Tjits

• 07 Februari 2010 - 09:03

Liesje:

hier is ze dan weer....

Nou als je dan toch kan klussen, wij willen een bar in de keuken ipv de lelleke tafel! Dus dan weet je wat je te doen hebt als je de volgende keer komt, naast de wijn die natuurlijk leeg moet en oja het bier hihi.....

Nou kom maar op me de foto's en niet zo flau doen om jou zoenend met een ander eruit te halen hahahaha

liefs dikke zoen....

• 07 Februari 2010 - 11:13

Hakkie:

Zusje,
    Laat papa dit niet horen, dan moet je volgende keer zelf je kast in elkaar zetten.
    Veel plezier komende dagen met het optuigen van het HHH.
    kus broerlief.

• 07 Februari 2010 - 14:32

Nathalie En Niels:

Hee Tjits,

Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar en nu ook zo handig wordt ;)!

Dikke kus

• 07 Februari 2010 - 15:10

Jan & Dicky:

Hoi Tjitske,

Leuk om je zo te volgen! Veel plezier,

daaaag

• 07 Februari 2010 - 17:19

Jouke:

Hi Tjits
    Ben blij te lezen dat ik eindelijk een waardige opvolger heb gekregen. Al mijn gereedschap staat voortaan tot je beschikking (mocht er iets ontbreken dan zal ik het voor je kopen), weet zeker dat het goed van pas komt.
    Dikke knuf
    Papa

• 12 Februari 2010 - 11:38

Wilma Laks-van Der B:

Hoi Tjits,

Leuk om jouw belevenissen te volgen. Ik ga op het zwarte doek letten.

Groetjes van de buren

• 24 Februari 2010 - 08:32

Hilly:

Hoi Tjits, klusjes heb ik ook nog wel hoor hoef je niet eerst met het vliegtuig! Blij dat je geniet. kom maar veilig terug en echt super voor je allemaal. Heel veel liefs van je dikste tante.