Officieel geopend - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu Officieel geopend - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Tjitske Jonker - WaarBenJij.nu

Officieel geopend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitske

12 Februari 2010 | Canada, Vancouver

Even een kort bericht, want na vele dagen van hard klussen was het gister dan eindelijk zover…we zijn officieel geopend! Nogal een hectische dag voor iedereen. Ik was al om 9.00u in het HHH, waar ik eigenlijk pas om 17.00u hoefde te beginnen, maar er moest nog zoveel gebeuren. Zo moesten er nog even 1500 kledinghangers gehaald worden bij Ikea. Zie dat maar eens in je auto te krijgen…we zaten tot het dak toe vol. Eenmaal terug kwam ik in de chaos wat facilitair heet. De kledinguitgifte was toch niet helemaal smooth verlopen, maar uiteindelijk stond iedereen om 12.30u in de zaal klaar waar we toe werden gesproken door Pascal, een van de Heineken managers uit het projectteam, en door Erica Terpstra. Om 14.00u is het huis officieel geopend door Humberto Tan, die net als wij gewoon op z’n ov fietsje rond rijd. Helaas mochten wij daar niet bij zijn.

Langzaam begon er buiten een rij ontstaan en om 16.00u mocht het publiek naar binnen. Vooral Canadezen uit de buurt liepen binnen om toch eens te kijken wat hier toch allemaal aan de hand is. De rest van de avond hebben we het niet heel druk gehad, maar iedereen had het enorm naar et zin en de eerste avond was geslaagd.

Nu zit ik nog even lekker in m’n hotel. Ik hoef pas om 17.00u te beginnen, tot sluit. Zit nu even lekker tv tge kijken waarop live de laatste km’s van de olympische vlam zijn te volgen. Het is zo te zien inmens druk in de stad en het is echt een geweldig gezicht. Dus met nog 5 uur te gaan voordat het zo echt losbarst, ga ik zo op mn gemakt op de fiets die kant op. Vanavond hebben we het eerste optreden van de Corona’s en vanaf zaterdag gaat het dak er hopelijk echt af, want dan is de 5 km voor mannen gereden en komt Marco Borsato optreden. Hij is al gespot in de wandelgangen, even als Balkenende en zijn gevolg en gister is ook Edwin Evers gaan uitzenden vanuit de studio midden in het HHH, dus allemaal radio 538 luisteren om helemaal op de hoogte te blijven van alles wat hier gebeurd.

• 13 Februari 2010 - 00:19

Bert:

Vandaag gaat het dus allemaal beginnen. Heel veel plezier en doe Sven morgen de groeten!!

• 13 Februari 2010 - 16:00

Harry:

Hey Tjits,
    Vet om allemaal te lezen, man...
    Geniet ervan, et zou mij te hectisch zijn al dat geregel (proud to be lazy)maar jij sleurt ons ook altijd door zeilkamp heen dus dat komt wel snor met jou!
    Geniet ervan, groetjes

• 13 Februari 2010 - 22:33

Bert:

Het wordt vast een gekkenhuis daar in het HHH met die gouden plak van Sven. Fantastisch dat jij dat mee kunt maken!!

• 13 Februari 2010 - 23:42

Marjolein:

Hoiii

We hebben je stukje in de Ede Stad gelezen, erg leuk. En dan je verslag van de eerste dag, echt leuk! Succes en genieten van elke dag!!

Groetjes uit Ede
    Ferry en Marjolein

• 14 Februari 2010 - 08:36

Gisela:

Dikke kus en knuf voor de gouden plak van Sven

Vanuit een carnalvalesk Millingen de groetjes